ימליצו על נתניהו? ח"כ כהנא התחמק: "נמתין לפריימריז"

ישראל רובין No Comments on ימליצו על נתניהו? ח"כ כהנא התחמק: "נמתין לפריימריז"

בראיון למהדורה המרכזית סרב חבר הכנסת מתן כהנא לענות על השאלה האם מפלגת הימין החדש תתמוך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה: "נחכה ונראה קודם מי יעמוד בראשות הליכוד"

צילום: יוסי זליגר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מתן כהנא מהימין החדש בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "יש לנו סיכויים מאוד גבוהים לעבור, והדרך היחידה שתקום פה ממשלת ימין זה אם אנחנו נרוץ לבד. כל תרחיש אחר שתנסה לצייר לא ירכיב ממשלה אחרי הבחירות. יש אנשים שבחיים לא יצביעו למרזל או גופשטיין לצורך העניין".

במענה לשאלה כיצד הם לוקחים על עצמם שוב את הסיכון שלא יעברו החסימה ויאבדו עשרות אלפי קולות לגוש הימין ענה ח"כ כהנא: "יש כמה דברים שהשתנו ממועד א': אחד מהם למשל זה שממפלגת זהות, שלהם ולנו מצע דומה בנושאים עקרוניים כגון כלכלה חופשית – לא רצים הפעם".

כהנא מדגיש כי אין שום חשיבות לכך שמפלגת הליכוד תהיה הגדולה בכנסת אלא רק לכך שגוש הימין יהיה הגוש הגדול: "אני חושב שהציבור כבר הבין שאין שום משמעות לכך שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה. יש משמעות רק לגודל הגוש".

כהנא התחמק שוב ושוב וסרב לענות לשאלת מימרן האם הימין החדש תומך רשמית בראש הממשלה בנימין נתניהו , לבסוף ענה ח"כ כהנא: "יש עכשיו פריימריז בליכוד, בוא נחכה ונראה קודם מי יעמוד בראשות הליכוד".



0 תגובות